29
Jul
10

“Playlist” va aparea pe hartie!

Salut.

Romanul “Playlist” va aparea pe hartie. In forma editata, va fi mai lung decat in forma de pe acest blog. Dupa ce va aparea cartea, probabil ca voi sterge acest blog.

Nu am, deocamdata, date foarte precise, insa dorinta mea este ca lansarea romanului sa aiba loc la inceputul lunii octombrie. Vor fi, cu siguranta, doua lansari foarte foarte speciale, la Cluj si Bucuresti. Si cand spun “speciale” nu vorbesc aiurea! In masura posibilitatilor, voi incerca sa fac lansari si in alte orase. Pot spune cu certitudine ca pretul cartii va fi unul destul de mic, asta fiind atat dorinta mea, cat si a editorului. Vrem sa stimulam lumea sa citeasca, atat in general, cat si – de ce nu? – acest roman. In aceasta aventura, aspectul financiar e secundar.

Multumesc tuturor celor care au intrat pe acest blog, au citit si si-au exprimat opiniile.

Respectele mele,

Mihnea

7 Responses to ““Playlist” va aparea pe hartie!”


  1. 1 nimeni
    July 30, 2010 at 9:43 am

    wooow.. super news !! so congrats and keep up the awesome work 🙂

  2. 2 alexandra
    July 31, 2010 at 4:39 pm

    ieeee!! chiar ca super news 😀 ma bucur mult ca o sa apara romanul si pe hartie. sincere felicitari, multa sanatate si mult succes i continuare! 😀

  3. 3 Bogdan
    August 4, 2010 at 6:02 pm

    O clar! Vii si in Brasov cu un concert Luna Amara si aduci si cartea. Neaparat!

  4. 4 Deea
    August 7, 2010 at 10:43 am

    În sfârşit o veste bună pe ziua de azi! Abia aştept să pun mâna pe carte. 😀

  5. August 10, 2010 at 5:21 pm

    Un prim capitol, de sample, unde se poate citi?

  6. 6 mihnea (Luna Amara)
    August 11, 2010 at 10:37 am

    au fost mai multe capitole aici, vreme de mai multe saptamani. acum le-am sters, pentru ca romanul apare pe hartie. insa poti gasi un fragment pe http://www.tiuk.reea.net.

  7. 7 rafael
    August 11, 2010 at 5:23 pm

    Gasit fragment, citit, dospit cu muzici. Astept sa vad cum se intersecteaza destinele personajelor, nu neaparat scriptic.


Leave a Reply

